Mom6535 Rojin__321 belki yüksekti düştü canım sen hemen mi kan vermiştin testten sonra erken gebelik çok koyuydu çünkü hatırlıyorum ben 250 falan çıkar diye düşünmüştüm
Mom6535 Rojin__321 bende hala regl olmadım 37. Gün bugün düzensiz adetlerim test negatifti bir kaç gün önce belirtim var ama yapmıyorum ne test ne de kan testi yıprandım çünkü çok bekliyorum lekelenme dahi yok bugün tüm evi kaldırdım indirdim normalde is yapınca direk regl olurum ama tık yok şaşkınım 🤲🤷
Mom6535 Rojin__321 geç döllenme yaşayan biri olduğum için tekrar olabilme ihtimaline karşı biraz geçmesini bekliyorum canım ben 🤷
Mom6535 Rojin__321 hızlı düşebilir ama değerler inşallah yükselir ya düşmemiştir de öyle güzel düşün güzel olsun
Betusse-10 Canım pozitif görünüyor ama aynı durumu bende yaşadım 2 ay önce öğrendikten 4 gün sonra kanamam oldu doktorum kan vermemi istedi değeri 2,4 çıktı kimyasal gebelik dedi ama umarım senin böyle olmaz