Fatmadk
15+4 günlükken %70 erkekti detaylıda 20. haftada kız dendi ama net olarak kız da demedi pipi göremiyorum dedi bir saat detaylı tarama yapıldı çok şükür bebeğimiz sağlıklı ancak cinsiyet durumu için çok uğraştırdı dedi doktor 😊 başına benzer durum gelen var mı 🤷♀️