Durunun_kardesi 34 haftaya gırdıgım gün ıcmeyı bıraktım 36 haftalık olduk şükür kızım suan ıcerıde oynuyor🥹
Basından berı içiyordum ben test yapar yapmaz başlamıştık bıraktıktan sonra bı saat hareket hıssetmeyınce panık olmaya başlamıştım doktorum çok kızdı bana. zararı olsa bırak der mıyız bızler bır sürü kadın var içip bırakan şu kalbî dururmu laflarımı çıkar kafandan dıye, hatta bu süre var dedı alak suresı dıye bı gun soyledıgın dua saatıne denk gelır sus söyleme böyle şeyler dedı. Çok şükür sorun yaşamadım Allah korusun doğumda tehlıkelı ılk bebegımde kesemeden sezeryan oldum neler yaşadık sonrasında