Rapunzelll6333 Kizlar hala adet olmadım 7 günüm var erken gebelik testi yaptım kuruma çizgisinin biraz pembelesmis hali acaba 17 18 günlerde öğrenen varmı yaaaa
Rapunzelll6333 Rapunzelll6333 14 gün tamamen negatif olmuştu bugün çok çok hafifnbir çizgi var ama fotoğrafta çıkmıyor kizlarrrrr
Sumeyyerkan38 Rapunzelll6333 canim ende dün tesr yaptim kıl gibi ince çizgi çıktı fotoda kimse görmedi burda ama ben gördüm sen yine de bı fotoyla oynayıp atsan 🫣
Rapunzelll6333 Kızlarımmm artık gözlerim bozuldu teste bakmaktan yaptığın test prodoctor trendyoldan sipariş verdim 15 günden sonra pozitif gören varmiiiiii
BTop Rapunzelll6333 teşekkür ederim darısı size inşallah❤️🥰çok fazla bel ağrısı yaşadım birde sol yumurtalığımın olduğu yerde ağrı vardı
Rapunzelll6333 BTop amin amin inşallah bendede adet olucakmisim gibi bir his varda bilmiyorum artık adetimi beklicem ona göre kan testi yaparım artık
BTop Rapunzelll6333 bende test yaptığımda adetim gecikmişti canım ama 15. Günde pozitif çıktıysa bence sizde hamilesiniz
Rapunzelll6333 BTop benim adetime 7 gün var canm 🤗 bekliyorum hala ilk gebeliğimde letu kullandım adete 6gunbkala negatifti 1 gün gecikme ile öğrenmiştim