@“Ozge11”#
Canım benim ertesi günü hapını gerektiği zaman aldıysan korkacak birşey yok kan testide negatif çıkar. Fakat ertesi gün hapları bütün vücudun denfesini bozuyor kadınlık hormonun baskılanırken erkeklik hormonun aktifleşiyorki hamile olasılı olmasın bu yüzden adet döneminde geçikmeler olabilir 1 ay olmayıp ertesi ay normale dönmüş olur fakat adet sancıların olabilir bu normal inşallah gerekli oldunda hemen kullanmışsındır