Kızlar merhaba. Bugün doktor kontrolüm vardı . İlk tansiyonumu ölçtüler 15/7 çıktı herkes bir telaş oldu cihaz mı bozuk dediler. 1 dakika sonda tekrar ölçüldü 13/7 çıktı. Doktor yine yüksek 13/9 oldu mu hemen hastaneye gel dedi. Çok tedirgin oldum. Her gün sağlık ocağında tansiyon kontrolü yaptıracağım. Sizce süreç nasıl ilerler ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı?