Heycanlianne_41 Adetim 4 gün gecikti evde test yaptım sanki hafif silik 2.çizgi var gibi duruyor sizce varmı? 🥹
Heycanlianne_41 Yazmelegi_ yaaaa inşallah vardır🥹🥹 2 düşük 1 kimyasalım oldu rahimde perde ameliyatı oldum bu sefer eşimde varikosel çıktı haftaya eşim ameliyat olacaktı eğer hamile kaldıysam bizim için mucize olacak🥹🥹
Yazmelegi_ Heycanlianne_41 yaaa hadi inşallah vardır ve sağlıkla kucağına alırsın 🌸 mutlaka güzel haberi bize de veer
Heycanlianne_41 melisaguler eşime söyledim de hemen heycan yapma belki yoktur dedi bende onu sevindirip sonra üzülsün istemiyorum kan veririm 2 gün sonra olmadı
Heycanlianne_41 Yazmelegi_ inşallah canımm🥰 Allah razı olsun inşallah vardır sevinçle yazarım buraya🥹