Merve_cetiner Ben Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım şartları çok güzeldi ilgililerdi. Tek kişi kaldım odamda özel hastaneden farkı yoktu. Ben acil sezeryana alındığım için genel anestezi ile oldum canım ama öncelik belden uyuşturmalı oluyor sen kendini kötü hissediyorsen komple uyuturlar. Ben birde pandemi döneminde yapmıştım doğumu şuan şartlar daha iyidir bence. Tabi bu söylediklerim şehir hasteneleri için geçerli 🥰