Benimde aynı şekil adet tarihim bir hafta ileride ultrason geride bende ultrasonu baz alıyorum her fırsatta onu söylüyorlar bana.Döllenme muhabbetini çok anlamıyorum ben korumayı adetten iki hafta sonra bıraktım ne zaman hamile kaldığımda bilmiyorum biri bana açıklasın nasıl oluyor