Mucizeler_benimle Ben de 13 Aralık test vereceğim . İlk 1 hafta günde 1 kez kasık ve bel ağrısı batma yaşadım . Sonra kesildi . 2 deneme olduğu için sebep aramadan sakince dinlendim . Umarım herşey yolundadır . Sizde var mı bi değişiklik?
Mnscn Mucizeler_benimle 14 aralıkta test vereceğim sadece göğüs ağrısı kasık batması var birde bazen dengem bozuluyor gibi hafif baş dönmesi sizde bunlar var mı Lekelenmem olmadı
Mucizeler_benimle Mnscn Leke yok şükür . Evet başımda bi sersemlik oluyor bazen . Göğüs hassasiyeti hep vardı zaten .