Bebeğimin detaylı ultrasonunda göbek kordonunda genişleme tespit edildi 7-8 mm olması gerekirken 11mm çıktı . İçerde kanama veya pıhtı oluşmasına neden olabilirmiş zorunlu sezeryan yapılıyormuş . Aranızda yaşayan var mı acaba doktorunuz nasıl bir yol izledi paylaşabilir misiniz ?