Sevolino ama benim şöyle bir sıkıntım var bir yıldır vajinal yanma ve akıntım var hiç bir şekilde geçmedi yaptırmadığım test kalmadı . Vajinal kültür ,cinsel yolla bulaşan hastalık paneli , idrar kültürü , sayısız test yaptırdım bir yıl boyunca hiçbir testte üreme görülmedi . Hamile kaldım bir sefer stafilokok diye bir şey üredi . Bir de streptekok üredi . Ama doktorum bu bakterinin yanma yapmayacağını bunun sadece doğum esnasında bebeği etkilediğini söyledi . Ben biraz derin araştırma yaptım . Aslında bu bakteri bası yetişkinlerde sıkıntı yaratabiliyormuş . Senin şikayetin neydi mesela bu bakteri çıkmadan önce ve kullandığın ilaç etki etti mi ? Bi de bu bakteri penisilin tarzı ilaçlarla tedavi ediliyor