Sunaaaaaaaa Hiç korkmayın 🥰 bu 2. Gebeliğim.. ilk gebelikte aşırı evham yapıyordum. Çünkü ne mide bulantısı, ne tiksinme, ne akıntı vs 0 belirti yaşadım. Hatta ilk tekmelerine kadar hamile olduğumu hissetmiyordum bile. 2. İçinse şuan yine 0 belirti ile ilerliyor ama alışkın olduğum için bir tık daha sakinim 😀
İlkinde sürekli gebelik testi yapardım, hala karnımdanı diye 🙈