Beriliko aylarca özelde kontrole gidip dogum ücreti ödememek adına devlet hastanesine gidicem ordan şansıma aktarrsa beni ozel hastaneye ücretsiz dogum için diye dua edicem. Pufffff yasalaşması bile kim bilir kaç yılı bulur para biriktirmeye devam :/