Yarın sabah 38 oluyoruz. Sezeryan olcam. Ama kızım 2700 de kaldı kilo almıyor 😣 doktor bir çok sebebi olabilir bunu anlayamayız dedi. 39 40 ları beklemeyelim dedi. Çatımda darmış zaten. Sezeryana karar verdik. 2700 çok az ama 3ü görseydik bari. İnşallah sağlıkla doğar. Ve ameliyattan çok korkuyorum 😓