Girlmama Kızlar marka öneriniz var mı kanz düşünüyorum ama daha uygunu ve kullanışlısı varsa o da olur
minikbebegim06 Girlmama otomatik olanları bebek kendi refleks ve kaslarını gelistiremiyor diye önermediler bize gebe okulunda doktor ve hemşireler Manuel olanda kendileri kaslarini ve reflekslerini kullandıkları için daha iyi olduğunu söylediler yine de karar sizin 😊
Emsal_swvinc1 Girlmama ben kiwi marka aldım fiyatı da uygun geldi trendyolda daha doğum olmadı ama gayet güzel gözüküyor biz memnunuz şuan , kalitesi iyi geldi sallama modu güzel çok sarsmıyor, 10 tanede müzik var ses düzeyi de iyi , telefonla bağlanabiliyorsun
Girlmama minikbebegim06 çok küçükken kendi kendine dalsın diye almak istiyorum aslında ilerleyen zamanda Manuel olanını da almayı düşünüyorum