Alone Canım anneler bu cuma yani bebeğim 35+6 haftalıkken sezeryan doğum yapacağım. Bebeğimde bendeki gebelik zehirlenmesi kaynaklı gelişim geriliği var ve kilo alımı tamamen durmuş durumda. Artık nabzı da etkilenmeye başladığı için riske girmemek adına doğumu biraz erkene çektik. Ciğer geliştirici vuruldum bir umut küveze girmemesi için dua ediyorum. İnşallah Sezeryan sonrası kendime geldiğimde sizlere güzel haberler ile gelirim de herkese umut olurum 🤲🏻 kimin duası kabul olur belli olmaz şu bacınıza ve yavruma dua edin ne olur kimseye bişey olmadan sağlıkla dönelim evimize
Canoski Alone sağlıkla kavuş insllaj cnm yavrunq banada dua et kızımda.bsy ckmsn rabbm. Evlatlarimzla sınamasın gzl snclar alalım.inslah hyrlsyla kavuş yavruna dualarm seninle
muphem Alone Allah hayırla sağlıkla kavuştursun🤲🏻🤲🏻 ne kadar gerilik vardı acaba? Benim bebeğimde de gerilik var da doğumla ilgili bi şey demediler bi öngörü yani
Pera-k Alone benimde aynı sebeple 36+6da sezaryen oldum. Ciğer geliştirici falan yapılmadı bana. Çocuğum da çok sağlıklı 13 gün oldu ne sarılık ne b bir şey oldu küveze girmedi 1 haftada doğum kilosuna geldi çok şükür. Rahat olun. Hiç bir şeyim planladığım gibi olmadı ama bebeğim çok sağlıklı ya gerisi önemli değil
Alone Canoski hepiniz için dua edeceğim. Allah hiç bir anneyi yarı yolda bırakmasın evladı ile sınamasın
Elifsari12345 Umarım sağlıklıca bebeginizi kucagınıza alırsınız, küvöze de girmez inşallah 🙏🏻 bende 33+5 im. 2.5 haftalık gerilik var 37 de alalım dedi doktor. Takip ediliyorum. Korkuyorum bir yandan da 🥹 Kilosu kaç sizin şuanda
Alone Elifsari12345 bizde 37 de alacaktık normalde öyle planlamıştık. Ama asla kilo almıyor artık ve nabız aşırı hızlı atmaya başladı. Bir hafta için riske girmeyelim dedik ve bir hafta öne çektik bakalım. 2 kilo çıkıyor ultrasonda
Alone TugceOrak inşallah canım 🤲🏻 Allah büyük evladıma sağlıkla kavuşmayı nasip etsin onu da beni de korusun sağ Salim evimize gelelim inşallah
Alone muphem önce 1 haftaydı sonra 2 oldu sonra 3 oldu. Şuan kilo da almıyor gibi bişey milim milim ilerliyor anca. Gerilik olunca genelde 37 de alıyorlar doğuma canım bizim öyleydi bir hafta öne çektik işte
Elifsari12345 Alone Alone inşallah 2 kilodan az doğmaz. Yine de protein yiyin belki fayda eder 100-200 gram :(
muphem Alone benim de devletin perinatolojisinde 1180 gram çıktı 30+5 te. Özelde kendi doktorumda 30+1 de 1389 çıkmıştı. Cihazdan cihaza değişiyo diyolar da arada 4 gün de zaman farkı var ona rağmen devlette çok düşük çıktı canım çok sıkıldı. Sizin o haftalarda durumunuz neydi
Alone Elifsari12345 bir haftada bir gram almamışken 2 günde çok zooorrr. ama yine de yiyorum tabi bırakmadım 🩷
Alone muphem canım ben haftada iki kere devlete bir kere özele gidiyorum sürekli farklı bir rakam söylüyorlar o yüzden inan o zamanki kilosunu çok hatırlamıyorum. Ama karın çevresi geriliği olarak o dönemde 2 haftayı geçmeye başlamıştı artık yaklaşık 3 hafta geri ölçülüyordu
Maviyesil0 İkinizede Rabbim sağsalim ameliyattan çıkmayı nasip etsin senin ve yavrunun iyi haberlerini bekliyoruz her şey güzel olacak inşallah içini ferah tut 🤲🏻
Alone Kısaca özet geçeceğim. Doğumdan çıktım. İyiyim. Yavrum 1900 gr doğdu ve kilo kaynaklı yoğun bakıma aldılar. Onun haricinde durumu iyi şükürler olsun ki. Yine de bakacaklar iyice ekstra birşey var mı diye. Ama şimdilik entübe felan değil 🤲🏻 detayları toparlanınca yazarım inş
Maviyesil0 Alone gözünüzaydınn şükür ki kavuştunuz yavrunuza bizlere de sağlıkla nasip olsun inşallah küvezde çok kalacağını sanmıyorum başka bi sıkıntısı da yoktur inşallah sıkmayın canınızı ordadan da kısa sürede çıkacak emin olsun hayırlı olsun tekrardan ☺️