Delihatunnn ah ah o ağrılar ben kuyruk sokumu kuranların oturduğu simitler var ya onlarla oturuyorum canım resmen kuyruk sokumum etime batiyo gibi hissediyodum doğum yaptım 4 sene oldu hala ağrır üstüne 2.ye hamileyim daha 5 6 haftaligim yine agriyo 🥴 bı karamsar bı cevap oldu ama seni buna hamilelikle kimse alistirmiyo😂