bulutunannesi33 benimde 136 çıktı bir kere kan aldılar doktorum iyi normal dedi. Erkek bebeğe hamile olduğum için mi bilmiyorum canım çok helva istiyor aşırıya kaçmadan yiyorum ama yedikten sonra da pişman oluyorum kilom da fazla olduğu için diyet yapıyorum ama az bişey yesem içimde tereddüt oluşuyor hemen😒