Cigdm725 35+5haftaligim az kaldı doğuma 😇 Benim karın bölgem de 4. Aydan sonra bir anda çatlaklarım çoğaldı krem nemlendirici kullanmama rağmen oldu sizde yaşadınız mı nasıl gidiyor hamilelik sohbet edelim hanimlaaar😇🤩
Sinem0135 Cigdm725 Benım de 28 haftaya kadar hiç yokdu bir an da karnım çatladı şuan 38+1 im 🥹😃ne kullandıysam da fayda etmedi
Baybbbi Cigdm725 hamile kalmadan önce de çatlaklarım vardı ama benimde dördüncü aydan sonra iyice olmaya başladı Şuan fena durumda sürekli yağ krem sürüyorum ama faydası yok doğumdan sonra bakıcam çaresine artık lazerler falan var çözüm mü bilmiyorum
Hasdilq Cigdm725 bugün bende karnıma bakıp ne oluyor böyle dedim birde kaşınıyor offf çok fena doktorumla konuşacağım bu hafta
Cigdm725 Ama yanliz değilmişim çatlak konuşun da nst ye bağlandım mesela bi kac kişi de vardı karinlarina baktım düzgünce benimkide çatlak