Mutluluukkk_ Kızlar benek hareket ettikçe ağrı giriyor çok canımı yakıyor bu kadar şiddetli olması normalmi
Mrv0651 Tugceozturkk Mutluluukkk_ oğlum karnımda bi oraya geçiyor bi oraya o hareket ettikçe bi yerde toplanınca benim de canım çok yanıyor. Acaba erken mi gelmek istiyor diyorum kendi kendime 😕
Tugceozturkk Bende 35+3üm bendede ağrılar oluyor rahmime çok kötü giriyor hatta ağrılı çıkıyorum tuvalete
Tugceozturkk Mrv0651 hahaa bunu bende dusunmuyor degilim umarim oyle olmaz ama herseyin hayirlsii saglikli gelmeleri daha onemli bence ❤️🙏
Emelatilla Ben de yarın 35.haftaya giricem ama benim beneğim öyle hareketli değil can yakacak tekmeleri de olmuyor bazen sertlerşiyo karnım o yoruyo gögsümün altında toplanıyo hala baş aşağı dönmedi bakalım inşallah alır doğum pozisyonunu