Derya67 bir gün burada böyle bir şey yazacağımı bilmiyordum ama 38. Haftada 3200'dü. ama son 1 aydır düzgün ölçülemiyordu kafasını aşağıya soktuğu için. doktorum hep 3200 ama üstü de olabilir diyordu. bugün dobbler ile bakıldı artık 39+0 olduk emin olalım diye. 4100 çıktı çocuk ve 5-6 kere ölçüldü. en az 4 kg net ve üzeri kesin çıkar dediler. 4,5 da olabilir 4250'de dedi. şoka girdim şuan normal doğum hayal oldu sanırım.