Kızlar bugün 8.günüm sezeryan oldum maalesef bugün turuncu sarı akıntı geldi doktoruma gittim hemen ameliyat yerinse şişlik ve kızarıklık da var enfeksiyon olmuş dedi batikon ve gazlı bezle pansuman yaptırdı böyle birşey yaşayanlar kaç güne iyileşir bu akıntı olan yer acaba ?? Antibiyotik falan da verdi ne zamana geçer acaba çok zorlanıyorum