Bende ayin 2 sinde beta 41 ile ogrendim 4 aralıkta 56 oldu 8 aralıkta 40 a düştüğünü öğrendim bugünde leke geldi bu seferde olmadı. Ilk gebeligimde de 17. haftalikken kalbi durdu simdide kimyasal gebelik yaşıyorum .Çok zor şeyler yaşadım hala en ufacik şeyde aklima geliyor .Rabbım kimseyi evlat acisiyla, hasretiyle sınamasın hepimizin yardımcısı olsun.