Doğum yapanlara sormak istiyorum doğum yaptığınız günün sabahı nasıl geçiyor yani gece doğum yapan bir insanın sabah uyandığında belirtisi oluyor mu yada ne zaman başlıyor hissedecek miyiz mesela o gün yoksa doğumdan kaç saat önce sancınız oldu yaşayan tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum 🙏🏻🫠