Mell_ka ben aynı şekildeyim 7 8 haftadan beri çok yoruluyorum nefes nefese kalıyorum hatta çok carpintilarim oluyor suan 17 haftaligim aynıyım dinlen yorma kendini kardiyolojiye gittim bende carpintim için dideral verdi yarım dideral iciyorum kadin doguma da danistim en azindan o beni rahatlatiyor