Doğduğundan beri hiç emmedi 37. Gün ve bugün emmeye başladı çok çabaladım çok yoruldum sürekli sütümü sagdim bı umut belki birgün emer diye ve emmeye başladı arkadaşlar çok mutluyum ama şimdi ben mamayı 2 ölçek veriyorum 60cc o yüzden kaç dakika emzirecegm doyduğunu nasıl anlicagm çünkü mamadan sonra hep emzigi emiyor benide o yüzden emmeye başladı emzik yerine aile hekimi biberon ve emzik verme dedi kafam karışık siz kaç dakika emziriyorsnz? Sürekli emziği arıyor bende memeyi veriyorum ama doyuyor mu acaba yoksa alışkanlık olduğu için mi ariyo anlamıyorum