cauuv1 yaa bir de süreci bile bile kendinizi neden üzmek için uğraşıyorsunuz çok stresli şeyler bunlar😞 benimde 3.gebeliğim ama ilk defa beta değeriyle öğrendim diğer ikisinde planlı olmadığı için 6 haftalıkken öğrenmiştim kalp atışları vardı beta istememişti doktorum, bende bu hamileliğimde sizin gibi heyecanlıyım hatta yükselmesini beklemeden hemen doktora da gittim henüz 500 lerdeydi doğal olarak kese gözükmedi ama doktorumla uzun süredir beraberiz ben sohbet amaçlı gitmiştim hiç olumsuz şeyler de söylemedi, burda gördüğüm bir çok doktor aşırı olumsuz konuşup bütün süreci mahvediyor sizinde bunları yaşamanızı istemem, sizi tanımıyor olmam üzülmenize göz yumacağım anlamına gelmez derdim bu süreci stressiz geçirmeniz çünkü hamilelik çok kutsal bir süreç bence 🫶🏼