Lalealatas Kızlar merhaba 39+2 deyim nstde sancım falan yok vajinal doğum istiyorum bugün çatı muayenem yapıldı biraz acı çektim doktorum biraz dar sanki dedi hiç böyle söylenip yine de vajinal doğum yapabilen var mı ? Kafam çok karıştı😔
Hayalimilay Lalealatas Yarı özel yarı devlet diye bişey hiç duymadım.Özel deseniz diyeceğim ki bilerek yapabiliyorlar.