Hamilelik açısından özel bi zararı olmaz ama onların içinde katkı maddesi çok oluyor. Aslında kaymak alıp sütle biraz çırparak doğal krema yapmak en iyisi. Ama evde sürekli süt kaymağım olduğu halde yemek yaparken pratik olduğu için ben de paket krema kullanıyorum genellikle.