Xxxxci ben tecrübemi paylaşmak istedim,umarım çok uzun olmaz.Benim bebeğime ikinci gün çok ağladığı için mama vermiştik (direkt biberon yani öyle özel bir biberon değildi) tabi bir sonraki öğün ne oldu çığlık çığlığa memeyi tutmadı/ben şok 😢 sonrasında her kafadan bir ses emzirmek anne sütü ile ilgili.İnsan kendini kötü hissediyor evladı sütünü almayınca.Şunu söylemek istiyorum sakın ama sakın üzülmeyin mamayı bebek nasıl istiyorsa nasıl mutluda öyle verin.anne sütüne gelince hiç bıkmadan pes etmeden kendiniz bebeğin ağzına sıkarak kendi merminizden de içirin çok aç olmadığı zamanlarda.Ben 1,5 aya kadar dı sanırım (kırk gün de olabilir hiç pes etmedim az ya da çok demedim içirdim) sonra kendi kendine tutmaya başladı.sütümün yetip yetmediğinden hiçbşr zaman tam emin olmadığımdan ve bebeğim mamayla da kutlu olduğu için mamayı hiç bırakmadım 🥲anne sütü+mama gittik yaklaşık iki yaşa kadar.Bebk mutlu anne mutlu.Bu arada ben üzüldüğüm zamanlar kardeşim bana demişti neden üzülüyorsun burada (yurtdışında yaşıyor) bize doğumdan önce soruyorlar anne sütü mi mama ile mi besleyeceksiniz bebeğinizi diye.umarım anlayabilmişimdir/akışa bırakın bebek sağlıklı olsun sadece mama içse bile 6.yadan itibaren ek gıdaya geçeceksiniz mis gibi alışırsa ek gıdaya 🙏 mamayı da bırakırsınız sonrasında.Bugğnler geri gelmeyecek siz de üzülmeyin bebeği de üzmeyin lütfen 🌸❤️
Bir de her anne kendi çocuğunu kendisi bilir en iyi içgüdünüz nasıl istiyorsa nasıl iyi hissediyorsa öyle yapın,hepimiz kendi tecrübelerimizi dile getiririz ama her çocuk özeldir,dolayısıyla anneleri de ❤️