Yaseminince
Ben de naile hanımın hastasıyım çok memnumum çok ilgili her şeyi çok detaylı anlatıyor çok cana yakın iki çocuğumu da naile hanımda doğurdum kilo konusuda gerçekten biraz takıntılı ama dönüp baktığımda iyi ki çok kilo almamışım diyorum doktorum hep senin aldığın kiloyu bebek almıyor şişko annenin küçük bebeği olur diyordu iki normal doğum yaptım