Ya hakkınızı helal edin yazıcam dedim ama sonra unutmuşum 7+6 bu gün çok şükür bir sıkıntı yok tiroit değerlerim yükselmemişti gittiğimde hala aynı doz kullanıyorum mide bulantısı için ilaç ve folik asit kullanıyorum onun dışında kalp atışınıda gördük şu an için her şey güzel inşaAllah öyle devam eder 🥹🤲🏻🌸