Rabiamina busra05_ Yağız ismini ben de çok beğeniyorum. Oğluma koymak istedim ama sonra başka isim hoşuma gidince vazgeçtim. Şöyle uzunca boylu yağız bir delikanlı şarkısını söylüyordum ilk başlarda 😅
Nznks busra05_ yaaa bende 30+ 1 oğlum olacak nasip olursa bizde adını yagız bırakacağız rabbim nasip kısmet ederse❤️