Edanurylm 22+2 günlük gebeyim pazartesi günü baya yürüdüm geldim o zamandan beri bebek hareketini hissetmiyorum bugün sağlık ocağına gittim net duyamadıklarını söylediler sizce hemen acile gidip baktırmalı mıyım yoksa beklemeli miyim
Edanurylm Gebe_hazl bende şaşırdım sonuçta büyüdü hani büyüdükçe duymaları gerekir ama yok net değil dedi
Edanurylm Gebe_hazl hareket eder gibi oldu hafif tam hissetmedim ama kararsızım gitsem mi gitmesem mi
bengu_10 Edanurylm eğer tam noktası denk gelmediyse ondan duyamamış olabilir bazen ultrasonda bile oluyor böyle şeyler ancak bir acile gitmeniz de çok büyük fayda var en azından içiniz rahat eder şüpheyle geçirmek daha kötü bence
Edanurylm haticesoydaann korkuyorum şimdi hareket eder gibi oldu konuşuyorum doktor duyduğunu söyledi ama yok hareketi tam hissetmedim
Gebe_hazl Edanurylm hanfendi hareket etmesini duyduğunuz gibi kalp atışını duymuyorsunuz. Geç olmadan gidin hastaneye bebeğin gelişimi için hareket etmesine değil kalbin atmasına ihtiyaç var
Edanurylm Kızlar gittim çok şükür kalp atışı var herşey normal beyefendi tembellik yapıyormuş ondan birde ben o gün yürümüştüm yoruldum baya ondan da kaynaklıymış yorulduğum için