İyi akşamlar. Daha yeni hamile olduğumu öğrendim kan sonucum 900 civarı allahım inşallah hepimizinkini sağlıklı kucağımıza verir. Cumartesi günü doktora gideceğim, o güne kadar sizce nasıl besleneyim. Sabah kahvaltı eden biri değilim 12-1 de öğle yemeği yerim, kahvaltı etmem gerekiyor mu, bir bütün avokadoyu yemem mi gerekiyor mesela çok olmaz mı o, tavsiyelerinize ihtiyacım varrrr 🌺