[silindi] Rabbim sağlıkla huzurla yetiştirmeyi nasip etsin 💐💐🥰🥰
Benimde bebeğim makat gelişti ilk gebelik 6 aralıkta sezaryen oldun spinal, dediğiniz gibi kalkarken otururken dikiş yerlerinde ağrım oluyor ama gün gün az az azalıyor çok şükür. Dikişler beni zorluyor korkuyorum açıkçası açılacak bisey olucak diye korkuttular beni biraz yok enfeksiyon kapar terleme, eğilme kopar vs . Boyle bisey var mı cidden bebegimin altını alamadım daha koltuğa oturup o kadar 🥺 Ben mi evham yapıyorum nasil bir durum yardımcı olur musunuz. Dikislerimi cuma günü aldırmaya gidicem doktora ondan sonra daha mı rahat olur bilmiyorum Allah için ben mi evham yapıyorum