LeylaAB canım ara ara bel ağrım oluyor benim 4 hafta kadar yürürken oturup kalkarken kalça kısmıma ağrılar giriyordu doktoruma da söyledim gebeliğin erken olmaması lazım dedi hiç birşey yapmadı ben yoğurt süt ürünlerini tüketmeye dikkat ettikten sonra geçti bel ağrısı da normal sanırım rahim de aynı şekilde büyüdüğü için ara ara ağrılar oluyor birde ayağa kalktığımda yanda eğildiğimde kasıklarıma ya sol ya sağ taraf oluyor bıçak saplanmış gibi birden ağrılar giriyor normal diye düşünüyorum ama bir bilgim yok