Kızlar 3 gündür geçmeyen baş ağrım var zaten çok fazla ilaç kullandığım için hemen ağrı kesici içmek istemedim ama bugün artık dayanamadım parol içtim sabah yine geçmedi tansiyonumuda sürekli ölçüyorum normal.aranizda yaşayan var mı geçmesi için bir önerisi olan?😢