Duygu0618 Kızlar yardımcı olursanız sevinirim iki gün önce amniyosentez yaptırdım bugün leke geldi birşey olur mu hastaneye gitmelimiyim
ogul_can Duygu0618 mutlaka gitmelisin 3 gün içinde kanama aşırı karın ağrısı ve su gelmesi durumunda acil gel dedi bana doktor