Berrakk39999 2 gündür sol kasıgımda anlık iğne batması gibi bir agrı girip çıkıyor karnım da falan bir ağrı yok sadece sol kasık hiç geçmeyecek mi bu ya da bir sıkıntı mı vardır emin olamadım? 8+4 haftalıgım.
Yaseminince Berrakk39999 bende de olmuştu hatta arada hala oluyor 15+1 doktorum normal dedi bebek içerde genişlediği için rahim de genişliyor tabi
Berrakk39999 Yaseminince 2 3 gündür sürünce endişelendim sizin de mi öyleydi hiç geçmeyecek gibi geliyo batmalar rahatsız etmiyo ağrı gibi değil ama öncesinde yoktu hiç
Yaseminince Berrakk39999 evet ağrı değil iğne batması gibi oluyor baya bir süredir de var bende hala da devam ediyor şuan da bile ara ara batmalar oluyor sol tarafta ayın 19 unda doktoruma gidicem kontrole tekrardan unutmazsam sorucam normal mi diye hamilelik boyunca devam eder mi diye filan