Bnnr
Merhaba hamisler 20 haftalik hamileyim yuzumde kirmizi kirmizi kabukumsu lekeler basladi corasprin ve elevit kullaniyorum,bir cildiye ye gorunmelimiyim benim gibi olan varmidir?ve daha oncesinde yuzume igneli epilasyona gidiyordum bu surede killarim baya artti igneli epilasyona gitsem bir zarari olurmu?