secondmylife Prima premium care’den başka bez kullanamam önermem de.. Bir çoğunu deneme amaçlı aldım hepsi kalitesiz,poşet gibi yada naylonumsu kokuyor. İlk 4 ay Molfix kullanmıştım üretimi değişti ne yazikki yoksa o da güzeldi..
Erdalmert Minikfasulyem_1 ilk çocugumda molfix kullandım ve halada kullanıyorum memnunum ve şimdi yine molfix kullancam evy baby yeni dogan hediye geldi onu kullanınca geri molfixe döncem yeni dogandan 120 li yetiyo ve sonra 2 numaraya geçiliyo ben molfixi 2 saat veya 3 saate degiştirdigim oluyo pişik olmasın diyede krem kullanıyorum ve pişikde olmuyo
Erdalmert Minikfasulyem_1 sudocrem baby kremini ve dalinin avakolu vazelini pişik oldugunda önce vazelini sonrada sudocremi sürdügümde geçiriyo ve dalinin likid pudra kremide var o çok güzel geçiriyo hemen ben bunlardan başka kullanmıyorum
Enfal_06 Minikfasulyem_1 benim bebeğimin pişik sorunu olmadı goon baby turco sleppy bio natural molfix hepsini denedim Molfix mavi paket hiç iyi değil poşet gibi bi yapısı var sızdırıyor çocuk çiş yapiyor bez kapalı bezin ön tarafı hep sarı beyaz zıbın giydirince görüntüsü çok kötü onu fark ettim yoksa dikkat etmiyordum goon baby turco sleppy bio natural benim beğendiklerim bunlar ben her birinden birer paket almıştım ilk doğduğunda molfix bi iki sefer kullandım paketi duruyor diğerlerini kullandım
Simasu14 Minikfasulyem_1 Evet kızımda da onu kullanmistim ilk memnun kalmamıştım. Oglumdada aldım ama kızımda onu kullanirken unutmuştum sonradan aklıma geldi