ayyuzlu99 1begonya ay ben de gördümmm🧿🧿 kaç gün kala yaptın canım? Bir de pozitifi görmeden önce test yaptın mı bu ay? Negatif gelmiş miydi
Tutar13 Lolli aynen bende 7gun kala negatifti yarın 2gun kalmıs oluyor ben yarın yapıcam dayanamıyrm 🫢
1begonya Sevgikaya1525 adet günümü bekliyorum canım eğer adet gelmezse o gün test yapcam pozitif çıkarsa o zaman gidicem kan vermeye
1begonya ayyuzlu99 ayyuzlu99 Dün yapmıştım erken gebelik testi o negatifti varla yok arası bi çizgi vardı bugün daha belirgin oldu canım adete 4 gün var
leyl25 1begonya benimde regle 7 gün var ama yumurtlamam erken oldu ve yumurtlama üstünden 12 çatlama üstünden de 10 gün geçti erken gebelik testi yaptım bugün negatif bazıları öğreniyor ben böyle olunca umutsuzluğa düştüm adeti bekliycem
1begonya Lolli canım tam pozitif görüp öyle yapıyım diyorum kaç gündür sabırsızlıktan ölüyorum ama testte emin olup öyle kan veriyim diyorum
1begonya leyl25 bence adet gününü bekle canım negatif çıkıyor üzülüyoruz en net sonucu bence adet günü veya bir gün sonra alırız