Selam kızlar adetim düzensiz ilaçla düzenli oluyor artık adetime 4-5 gün var akıntım çok yoğun arada adet ağrısı gibi kasık ağrım oluyor gidiyor bel ağrım var bugün daha fazla yoğun akıntı var çok özür dilerim peçeteyle silince beyazla şefafla beraber hafif sarımsı akıntı oldu.. enfeksiyon yok sizce ne olabilir 😢