tamamdanolmuss Durunisa ben 2-3 lt su içiyorum, ilk başlarda kuru kayısı, kuru incir ve dutu karıştırıp kaynatıp sularını içip yiyordum. Bontaa diye bir takviye vardı ondan içtim doktor yazmıştı. Rezene ve kimyonu da karıştırıp içiyorum. Şu an rezene-kimyon ve bestlak damla ile devam ediyorum
Gamzeli_03 Durunisa sütü üç şey çoğaltır bol su uyku meme ucu uyarısı bunların yanında yediğin içtiğin sütün kalitesini artırıyor ceviz badem incir hurma dut hoşafı yeşil yapraklı sebzeler marul dere otu kırmızı lahana üzüm anne çayları bakliyat bulgur yulaf bunları yer birde üstüne bol su içersen 2.5 3 ve üstü bebek uyudu zaman uyumaya çalış birde bebek emsin sağım yap ister hiç çıkmasın sütü beyin üretiyor sen bebek emzikten sonra sağım yaparsan bu beyne bu süt bebeğe yetmiyor daha çok üret mesajı veriyor diyelim sağ göğsü emdi sağım yap bebek uyandığı acıktığı zaman yeniden sağ göğsü ver yutkunma sayısına bak çekti çekti çekti yutkundu süt var demek çekti çekti çekti çekti yutkundu süt bitti diğer göğsüne geç emsin sağım yap bebek Yeni den meme isteyince solu ver yeni den böylece sütün artar ve bebeğin kilo alır burada ki amaç ön süt den sonra bebek arkadaki yağlı sütü de emsin hem kilo alır hem süt çoğalır hem ön sütü emdiğin de ön süt de gaz yapar sütü cokkkk olan anneler ön sütü biraz sağıp arka yağlı sütü veriyor o tombiş bebekler öyle oluyor sağım yaptığın sütü bir 15 20 dk beklet oda sıcaklığına gelsin sonra dolaba koy çıkarınca da kaynamış suyun içine oturur bebeğe ver emzirme danışmanı vs bir yere gitmedim iki oğlum var öyle çok araştırdım ki 🤲🏻🤗🙈🤭
gmz10 En az 2-2,5 su, dereotu özellikle olmak üzere yeşillikler, tahin helvası, boza, dut kurusu çayı, kimyon çayı, badem, fındık gibi kuruyemişler bunları tüketmeye çalışıyorum . En önemlisi stresten uzak olup güzelce uyumak ve bol su ama☺️