Beybyi Kızlar et beni falan yoktu vücudumda ama şuan tam göbek deligim de ve boynumda bı tane çıktı böyle bı şeyle karşılaşan oldu mu hiç
Bahartekinsoyy Beybyi benim de genitalde oldu doktor muayene etti bi sıkıntı görmedi demekki normal olması bende anlamadım
Beybyi mahirsmom normal de hiç yoktu şuan küçük bir et parçası tam göbek deligimin üzerinde çıktı o yüzden hamilelikten dolayı olabileceğini düşündüm
mahirsmom Beybyi olabilir ben de sizin yazdığınızı görene kadar hiç umursamadım önemli bir şey değildir büyük ihtimalle