Merhaba güzel anneler yarın sabah spinal anestezi ile doğuma gireceğim,gece nasıl yatarım da sabah olur bilmiyorum çok endişeliyim kendimce çok ağrım sızım olacak mı diye , bir yandanda seviniyorum 9 ay beklediğimiz prensesimize kavuşacağım diye,sürekli wcye çıkmaktan kurtulacağım, ödemlerim ve almış olduğum fazla kilolar yavaş yavaş düzelecek diye, hamileliğimin son zamanları bir buhrandayım hiçbir şeyden mutlu olamıyodum, hiçbir şeyden zevk alamıyodum eskisi gibi eski enerjime döneceğim hayırlısıyla. Allahım bekleyen bütün annelerin yardımcısı olsun darısı sizlerin başınıza