Fatmanurrxx Merhaba arkadaşlar ben hamilelik testinde ikinci silik çizgiyi gördüm kan vermeye gittim ama sonuç 2 çikti 4 5 gün geçtikten sonra peçeteye kahverengi akıntı gibi bişey geldi sizde tekrar kan tahlili vermelimiyim
Eylulasyamom Fatmanurrxx adet gününüzü beklemeniz daha doğru test pozitif kan negatıfse kımyasal olabılır
gizemm_ocal Belki yerleşme kanaması olabilir. Eğer adet şeklinde devam etmezse lekelenmeniz o zaman tekrar kan verin