Benim gebelikten önce de düşüktü şimdi de 6-9 7-10 civarlarında. Tansiyon yüksekliği tehlikeli diyorlar o yüzden takip ediyorlar kontrollerde. ama düşüklük de sonradan oluştuysa tehlikeli olabiliyor. Bebeğe giden kan akışını yavaşlatabilir diyorlar. Yani senin mormaline göre sıradan değilse değerlerin doktora görünmelisin